В. Белый: о конкурсах, которые не вызывали бы скандалы

Наши конкурсные комиссии еще долго будут оставаться пшиковыми потугами к продвижению демократизации

В. Белый: о конкурсах, которые не вызывали бы скандалы

Автор: Владимир Белыйзаместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Чи не щодня читаємо про скандальні випадки, про «переможців» того чи іншого конкурсу на важливу державну посаду.

А попереду конкурси на посади директорів, які «... самі будуть підбирати «собі» команду однодумців». Ото буде галасу та «роботи» для журналістів. На всю Іванівську» лунатиме.

Щоб кожен керівник будь-якого рівня не «перепризначав» апарат служби чи робочий колектив «під себе», потрібен незалежний від СУБ'ЄКТИВНОГО впливу формат конкурсів.

Он, французи, приміром, наскільки я знаю по освіті, на ВСІ вакансії у державі від вчителя/вихователя до директора та інспектора взяли за основу цифрову суму показників рівня професійності та доброчесності кандидатів (за потребою ще й кількість балів письмової роботи, що захищена від стороннього впливу) плюс бали для забезпечення передбаченого рівня соціальної протекції/захисту.

Переможцем буде той, у кого найбільше балів і, увага, керівник/заклад/громада отримують у своє розпорядження НАЙКРАЩОГО.

А наші конкурсні комісії ще довго залишатимуться пшиковими потугами до просування справжньої демократизації у суспільній діяльності, яка апріорі має виключати недоброчесність кандидатів на посади.

І так у наших умовах буде доти, доки замість голосування «руками» не буде перейдено на формат чіткої процедури підрахунку суми балів за нормативно встановленими індикаторами професійності та доброчесності кандидатів у цифрових показниках. У кого найбільше - той і переможець.

Комісія має не вибирати «кращого» на її суб'єктивний погляд, а перевірити правдивість індикаторних показників та забезпечити за потреби незалежне і неупереджене тестування здібностей та рівня підготовленості.

Оригинал

Освіта.ua
18.01.2018

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев