В. Громовой: как "честно" залезать в карман родителей

Даже в такой богатой стране как Германия школа не может обойтись без родительской помощи

В. Громовой: как "честно" залезать в карман родителей

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

Як «порівняно чесно», красиво і законно залазити до кишені батьків?!

Практика, яка працює у Neues Gymnasium Bochum у Німеччині.

Навіть у такій багатій країн як Німеччина школа не може обійтись без батьківської допомоги. Тому, наприклад, коли повідомляють батьків про будь-яке свято, у запрошенні запитують: чим ви можете допомогти у його організації. Хтось може спекти пиріг, хтось поволонтерити на грилі, хтось попрацювати продавцем у кафе…

Але гроші напряму не беруть, щоб придбати сосиску чи тістечко, треба спочатку купити ось такі жетони (як у нас у метро). Звісно, кошти, які сплачені за жетони, відразу ж облікують.

Випускники теж заробляють свою копійчину (точніше, єврик) на таких заходах. Печуть вафлі й продають їх батькам та дітям.

А ще однією зі статей заробітку є продаж тенісок із символікою гімназії.

«Принесла торт вартістю мінімум 10 євро, та ще понад 10 євро потратила», - каже одна із мам. Вона не обурюється, вона лише констатує факт здійснення особистого внеску у загальну справу.

P.S. На мій погляд, не продуктивно лише піднімати ті чи інші проблеми (караул, «побори»!), приховувати проблему («я нічого не знаю, то все батьки») чи прикривати свою дупу від можливих наслідків, які може спричинити проблема (видам «для проформи» наказ про заборону «поборів»).

Треба по всьому світові вишукувати та представляти громаді можливі варіанти рішення.

Великий Комбінатор Остап Бендер знав 400 порівняно чесних способів відбирання грошей. Ми ж лише один і не дуже чесний, - добровільно-примусові псевдоблагодійні внески.

Оригинал

Освіта.ua
06.10.2017

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев