Osvita.ua Блоги И. Ликарчук: без реформ образование погибнет
И. Ликарчук: без реформ образование погибнет

За все годы Независимости в Украине впервые образовательная реформа подтверждена законом

И. Ликарчук: без реформ образование погибнет

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

До мене звернулася журналістка одного з видань із достатньо провокаційним запитанням: «Ви публічно підтримали прийняття Закону «Про освіту». Але це Вам не заважало й не заважає достатньо гостро й аргументовано критикувати його. Чи зручно сидіти на двох стільцях?»

Я відповів так: на двох стільцях ніколи на сидів і не збираюся. Маю власну думку й повторю її вкотре. Закон «Про освіту» потрібно було приймати. Хоча б тому, що він започатковує освітню реформу, без якої українська освіта далі існувати не буде.

Можна до безкінечності дискутувати про великі й малі аспекти цієї реформи. Але її потрібно починати. Й для цього потрібний закон.

Між іншим, за всі роки Незалежності в Україні уперше задум освітньої реформи підтверджений законодавчим актом. Тож його прийняття - великий і значущий позитив. Але це абсолютно не означає, що повинен бути припинений серйозний критичний аналіз цього документа чи робота над його удосконаленням.

Я не є прихильником змін щойно прийнятих законодавчих актів, але такою є українська практика, й нікуди ми від того не дінемося. Аби лише на користь справі.

Моя відповідь журналістці не сподобалася. Замовлення не виконала. Звичайно, що в такому варіанті відповідь опублікована не буде. Тому й розміщую її у своєму профілі.

А стосовно критики закону та пропозицій змін його окремих норм - це іще попереду. Добре, що його прийняли. Колись старт мав бути даний.

Оригинал

Освіта.ua
20.09.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: исчезают учителя, которые могут мотивировать ЗНО по математике априори не может влиять на качественное улучшение математических знаний выпускников
Виктор Громовой: 8 «почему» и 12 «потому» в образовании Почему метод «барона Мюнхгаузена», то есть попытки образовательной системы реформировать саму себя, обречен на неудачу?
В. Мисан: результаты зависят от организации обучения Хорошо, что родители интересуются успехами детей, но почему интерес возникает в конце учебного цикла?
Сергей Колебошин: PISA как точка отсчета, а не паники Результаты PISA для многих оказались «предательством», кто-то насмехался, кому-то вообще неинтересно
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!