А. Спиваковский: за 2 месяца нельзя изменять правила игры

Применение фрагментарных инструментов приведет к уничтожению инфраструктуры и эмиграции

А. Спиваковский: за 2 месяца нельзя изменять правила игры

Автор: Александр Спиваковский, народный депутат, первый заместитель председателя Комитета ВР по вопросам науки и образования, член фракции БПП..

Оскільки дискусія не може зупиниться, я ще раз хочу звернути увагу на наступне:

1. Мене дивує, як взагалі за 2 місяці можна змінювати Правила гри. Це просто приклад правового нігілізму для людей.

2. Функції МОНУ змінювати Умови - на них ніхто не зазіхає. І той , хто це робить, відповідає за наслідки.

3. Ніхто не має забирати право народних депутатів на контрольні функції та свідомо або ні погрожувати їм за це.

4. Той, хто думає, що кількістю балів можна вирішити проблему якості освіти, глибоко помиляється. Цим можна вирішити тільки проблему руйнування відповідної інфраструктури.

5. Без введення інституту професійного ліцензування діяльності (лікарської, вчительської, юридичної і т. д.) проблему отримання «дипломів» про ВО не вирішити. Нема природного зворотного зв'язку - нема впливу на поведінку головних суб'єктів освітнього процесу (студент, викладач та виш).

6. Введення системи рекламацій на професійну діяльність, яка включає статистику по не отриманню ліцензій та ..., надасть МОНУ інструмент відкликання ліцензій на відповідні спеціальності відповідних університетів.

Висновок : замість філософії «закриття доступу», яка включає маніпуляції з кількістю балів, нам необхідно побудувати і терміново:

• систему управління якістю підготовки фахівців, яка включає жорсткий моніторинг, як внутрішній так і зовнішній, всіх бізнес-процесів навчання;

• провести систему незаангажованих вимірювань, з запрошенням закордонних агентств, діяльності закладів вищої освіти;

• терміново розпочати введення системи ліцензування професійної діяльності;

• ввести систему індикативного ціноутворення контрактної форми навчання.

Тільки в системі можна повернути якість вищої освіти. Будь-яке застосування фрагментарних інструментів буде приводити до знищення існуючої інфраструктури та еміграції наших дітей за кордон!

Оригинал

Освіта.ua
27.06.2017

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев