С. Горбачев: можно ли ребенку работать и с какого возраста

Для подростка знать, что копейка дается не просто так, - большой опыт для взрослой жизни

С. Горбачев: можно ли ребенку работать и с какого возраста

Автор: Сергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г. Киева.

У групі БатькиSOS - жваве обговорення: чи можна дитині працювати - і з якого віку.

Згадав, як багато років тому, влітку 1971-го пішов збирати у радгоспний сад яблука - і за день заробив один карбованець 22 копійки. Це були мої перші зароблені гроші.

І зараз пам'ятаю ту гордість, з якою я, 12-річний пацан, віддав мамі буханку хліба та молоко, які купив додому. І пам'ятаю мамині сльози, з якими вона прийняла від сина цей невеличкий насправді внесок до родинного гаманця.

Потім працювати в саду стало майже звичною справою: не перенапружуючись, заробляв за літо карбованців по 35-40 (що для дитини і родини були зовсім не зайві гроші - мама-інженер отримувала тоді десь 90-95 карбованців).

Потім - вже перед випускним класом, коли виповнилося 16, розвозив телеграми на пошті, навчився працювати на телеграфному апараті: саме тоді освоїв клавіатуру, що мені дуже допомогло у подальшому житті.

Та й взагалі: знати, що копійка дається не просто так, - великий досвід для дорослого життя

Оригинал

Освіта.ua
08.06.2017

Популярные блоги
В. Громовой: «миздобули» не перевелись в образовании Два основных скрытых мотива организации конкурсов - заработать денег и оправдать свое существование
О. Халепа: оставьте в покое дистанционное образование! Дистанционное обучение - предвестник глобальных изменений в образовании, причем необратимых изменений
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев