Игорь Ликарчук: о награждении ко Дню науки

Время, когда можно было гордиться иконостасом из орденов и медалей на пиджаках, давно прошло

Игорь Ликарчук: о награждении ко Дню науки

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Щойно прочитав свіжий Указ Президента про нагородження до Дня науки... Не буду висловлювати власну думку про окремих «науковців», прізвища котрих є в Указі. Президенту видніше...

Очевидно, що наука в нас процвітає. Особливо - в університетах... Ніколи не міг знайти відповідь на питання, чому величезна кількість людей страшенно тяжіє до отримання медалей та орденів.

Адже час, коли можна було пишатися іконостасом із орденів і медалей на піджаках, давно пройшов. Уже не є популярним, навіть у найархаїчніших колах, разом із чиїмось прізвищем говорити «кавалер такого-то ордена»...

«Демонстрацій трудящих», на які трудящі одягали «вихідні» костюми з медалями та орденами, уже не проводять. Зникає чиновницька мода періоду совка виставляти свої ордени у робочих кабінетах за склом та в рамочках свідоцтва до них про нагородження...

Залишаються лише якісь додаткові нарахування до пенсії та подушечки з орденами й медалями біля труни, коли земне життя орденоносця дійшло до логічного кінця. І задоволення власних хворобливих амбіцій. Особливо у багатьох моїх ровесників та трішки старших чи молодших.

Але невже все це варте неймовірних зусиль, котрі докладають 90% орденоносців, щоб отримати чергову нагороду? Докладають зусиль у багатьох випадках не стільки напруженою та багаторічною працею, як інших зусиль...

Кажу так, бо добре знаю цю систему. Мене до медалей і орденів представляли двічі. Категорично відмовлявся. Два рази натякали на можливість вирішення питання за умови... Не приймав пропозицію. У результаті не маю жодного ордена чи медалі.

Чи шкодую за тим? Абсолютно не шкодую. Можливо тому, що, перефразуючи відому приказку, «бідний ситого не зрозуміє».

Оригинал

Освіта.ua
23.05.2017

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев