С. Горбачев: кто же тот «кто-то», который все сделает?

Главная проблема реформы образования - надежда на «дядю»: «кто-то» придет и все за нас сделает

С. Горбачев: кто же тот «кто-то», который все сделает?

Автор: Сергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г. Киева.

Головна проблема реформи освіти (та й взагалі - реформ у країні) - сподівання на «дядю»: «хтось» має прийти - і вивільнити нас від засилля чинуш, подолати бюрократію, запровадити прозорі схеми фінансування тощо...

Мене вже відверто дратують розмірковування експертів-ораторів (навіть експертів без лапок, які щось таки розуміють в освіті).

Бо вони пропонують універсальні і загалом правильні речі: подолаємо бюрократію! скасуємо вертикаль керування в освіті! розженемо районні управління і створимо сервісні центри! запровадимо новий зміст освіти! надамо автономію школам!

Але незрозуміло: ХТО це має зробити? Бо тих експертів-ораторів щось не спостерігається ні в робочій групі доопрацювання Закону про освіту, ні в робочих групах з оновлення шкільних програм, ні в робочих групах нового стандарту освіти, ні в реальному шкільному житті....

І якщо відсутність експертів-ораторів в оновленні програм чи стандарту освіти можна якось (не для мене) виправдати «безперспективністю локальних змін», то їх свідома неучасть в обговоренні законопроекту «Про освіту» (де реально можна закладати всі ті правильні речі, про які вони з пафосом говорять) - аж ніяк не зрозуміло.

Так хто ж цей «хтось»?

Європейці? Американці? Фіни? Поляки? Марсіани? Хто?

Може, час експертам-ораторам, крім критики, починати вже щось робити для реальних змін?

Оригинал

Освіта.ua
04.05.2017

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев