Светлана Вовк: я сочувствую коллективу НАУ

Безответственность и негативный кадровый отбор - это суть политики в образовании

Светлана Вовк: я сочувствую коллективу НАУ

Автор: Светлана Благодетелева-Вовк, преподаватель.

Безвідповідальність і негативний кадровий відбір - це суть державної політики в освіті і науці, яку зараз проводить пані Лілія Гриневич.

#Кириленкогейт, #НАЗЯВОгейт, припинення дії інституту позбавлення наукового ступеня, погрози активістам і глузування відповідальних осіб - наслідки перманентного руйнування за потурання і мовчазної згоди державних очільників та ректорні.

А сьогодні до цієї ганьби додалося призначення на посаду в/о ректора #НАУ Володимира Ісаєнка.

Того самого Ісаєнка, який розвів корупцію у себе в інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. Драгоманова, зокрема сприяв у неправомірному отриманні звання доцента Софією Соколовою, яка числилася, але не викладала і захищав майстра буллінгу, завідувачку кафедри Галину Нестеренко. Під час доленосних подій на Майдані він відсиджувався на лікарняному, поки ми вивозили студентів із зони можливого враження 18 лютого. До речі, перевірка #ДІНЗ встановила всі факти зловживань, пов'язані з цією людиною,то чому не були прийняті управлінські рішення?

Бо #Ісаєнко - це "хлопчик" Андрущенка - нинішнього ректора НПУ ім. Драгоманова, колишнього замміністра освіти Кременя, колишнього директора інституту вищої освіти НАПН, заради працевлаштування якого цей інститут і був заснований. Мені особисто #Андрущенко погрожував, щоб я не чіпала "його хлопчика", якого він знає замолоду, коли той працював у нього мєлкім клєрком.

Так що клан Кременя наступає. Так, це саме той клан, який знищував будинки на Клові, свідком і протиборцем чого була пані Ірина Єгорченко, Інна Совсун, Артем Чапай та інші сміливі кияни.

Я співчуваю колективу НАУ. Але система негативного відбору управлінців працює на повну катушку. Не дивуйтеся, якщо і надалі ваш університет буде деградувати. За панування деградантів розвиток неможливий. І це все, що треба знати про дійсність.

Оригинал

Освіта.ua
23.09.2016

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев