Игорь Ликарчук: о сокращении админперсонала в школах

В школы поступила команда о сокращении на 10% управленческого и админ-хоз персонала

Игорь Ликарчук: о сокращении админперсонала в школах

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Мені у приваті повідомили, що до шкіл надійшла команда про скорочення на 10% управлінського та адміністративно-господарського персоналу закладів.

Я лише «за» скорочення заступників директорів шкіл з усіляких витребеньок типу «методичної», «наукової», «соціальної» роботи. Легше буде жити творчо працюючому вчителю.

Але не розумію, як іще можна скорочувати адміністративно-господарський персонал. Навпаки, кількість цих працівників збільшувати потрібно. Бо скоро вчителям доведеться взяти в руки мітли й замість двірників прибирати шкільний двір чи вимивати туалетні кімнати. Мало того, що вчителі чергують в їдальнях, виконуючи роздачу їжі та інші функції, не передбачені їхніми посадовими обов’язками.

А, якщо хтось із приймаючих подібні рішення, не знає, що робити, то нагадаю. В останні роки існування СРСР існував Держкомітет з народної освіти. Він запровадив у школах так званий «новий господарський механізм». Школі встановлювалася лише загальна сума бюджетних асигнувань, призначених для неї на поточний фінансовий рік. Кошторис видатків складав кожен директор САМОСТІЙНО. І міг змінювати його. Але лише в межах затвердженої річної суми видатків... Цей механізм проіснував недовго, бо чиновникам він був страшенно не вигідним...

Між іншим, 10-відсоткове скорочення, з якого я почав пост, до шкіл дійшло. Але клану усіляких методистів, інспекторів, спеціалістів, які сидять в так-званих управлінсько-методичних-наукових структурах, воно не торкнулося. Та скорочення видатків на зарплату в освіті потрібно починати з них. Нехай на неї заробляють наданням сервісних послуг закладам освіти. Побачимо, чи багато зароблять?

Оригинал

Освіта.ua
29.03.2016

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Учитель
Как мы уже от вас устали. Раньше проклинали тех учителей на каждом углу, а теперь взялись заигрывать. Что еще придумаете, чтобы о Вас не забыли?