С. Олексюк: закон "Об образовании". Работа продолжается

Эксперт РПР о продолжении работы над проектом закона "Об образовании"

С. Олексюк: закон "Об образовании". Работа продолжается

Автор: Світлана Олексюк, директор київської школи № 5 Печерського району, експерт РПР.

Закон України "Про освіту". Відтермінований старт за наявності політичної волі і бажання головних стейкхолдерів шукати взаємоприйнятні рішення для складних задач може привести до успішного фінішу у цій непростій справі....

Діалог налагоджено. Робота продовжується…

Зверніть увагу на деякі позиції узгодження на 16 грудня 2015 року.

1. Автономія закладу освіти — право такого закладу на самоврядування, яке полягає в його самостійності, незалежності і відповідальності в прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, що провадиться в порядку та межах, визначених законами України;

Держава гарантує академічну, організаційну, кадрову та фінансову автономію закладів освіти. Обсяг автономії закладів освіти визначається спеціальними законами.

Порядок управління закладами освіти визначається законодавством та установчими документами. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами України та установчими документами закладу, здійснюють: засновник, керівник закладу, колегіальний орган управління закладу освіти, колегіальний орган громадського самоврядування.

Органами громадського нагляду є наглядові та/або піклувальні ради. Порядок формування наглядової (піклувальної) ради, строк її повноважень, компетенція і порядок діяльності визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.

2. Заклад освіти (навчальний заклад) — юридична особа публічного або приватного права, що надає освітню послуги за замовленням фізичних чи юридичних осіб;

Заклад освіти є юридичною особою та набуває цього статусу з моменту його державної реєстрації.

Організаційно-правову форму та тип закладу освіти визначає засновник згідно із законодавством.

Заклади освіти усіх форм власності мають рівні права і обов’язки у провадженні своєї діяльності.

Заклади освіти діють на підставі власних установчих документів, що затверджуються їх засновниками.

Заклад освіти повинен мати найменування, що забезпечує його індивідуалізацію серед інших юридичних осіб (структурних підрозділів). Найменування закладу освіти обов’язково повинно містити інформацію про організаційно-правову форму та тип закладу, а також може додатково містити інформацію виключно про територіальну приналежність, статус, профільність або спеціалізацію, номер та (або) власну назву (ім’я).

3. Освітня послуга – комплекс визначених законодавством, освітньою програмою, договором чи в інший законний спосіб дій суб’єкта освітньої діяльності, що мають визначену вартість та спрямовані на досягнення здобувачем освіти очікуваних результатів навчання;

Суб’єкт освітньої діяльності - заклад освіти, підприємство, установа, організація, фізична особа, основним завданням якої є забезпечення реалізації права людини на освіту в процесі провадження освітньої діяльності.

Оригінал

Освіта.ua
18.12.2015

Популярные блоги
Т. Ефимова: как школа убивает мотивацию у детей Почему в школе до сих пор снижают оценки за отступления, неправильную запись и цвет рисунка
Е. Бобкова: участие в олимпиаде не должно быть принудительным Жизнь и здоровье детей и учителей являются высшей ценностью, чем результат олимпиад
И. Ликарчук: олимпиады - традиция совковой системы Ни одним законом или нормативным документом обязательность участия каждой школы в олимпиадах не предусмотрена
О. Украинец: ЗНО по литературе точно не нужное Школьная программа предусматривает чтение текстов и биографий, а не изучение литературы, и это разные вещи
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев